Godmorgon!

Godmorgon Sunshies!
Vaknade super tidigt idag, för ska hämta mitt mineralpuder som jag har beställt
Eller snarare, mamma har redan fixat det så ska hämta ut det av henne, morgonpigga familjen? Ja visst
Tänkte iaf berätta lite om min dag igår eftersom att jag inte bloggade så mycket
Solade solarium en stund, sen gick jag ut på en Powerwalk, och sedan mötte jag upp en kompis en snabbis!
Dock har jag ju inte så mycket annat att göra eftersom att mina två bästavänner är utomlands nu!
Så får jobba lite på brännan och sånt där medans*blink*
Men nu ska jag fixa mig lite för att sedan springa ut!

Kommentarer
Postat av: amanda

Super snygg blogg, och du är skit snygg!

2012-06-27 @ 07:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0