Hello

Hey my sweeties!
Nu har jag hunnit sola & ätit middag
Hmm.. har faktiskt en fråga till er mina blogg läsare! Hur lägger man in translate på sin blogg?
För det är folk ifrån andra länder som läser min blogg som inte pratar svenska men som jag har på tex facebook osv hehe, som vill kunna förstå vad jag skriver. Så den som vet hur man gör eller kan länka en hemsida är guldvärd! 
Och får en super länkning .
Men nu ska jag springa ut lite med min kusin! 
Update later loves!
Vad är grejen med lövet..?
 

Kommentarer
Postat av: secret dude

beautiful girl

2012-06-24 @ 19:25:29
Postat av: secret dude

beautiful girl

Svar: Thanks!!!
Ida Sjöberg

2012-06-24 @ 19:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0